Toimintakertomuksia

Vuosi 2018 oli yhdistykselle toiminallinen, ensin muistelimme Suomi 100 v. osallistumista muiden naantalilaisten yhdistysten kanssa toteutettua "Satavuotiskavalkaadia". Vuosittain järjestämme yhdessä Naantalin kaupungin kanssa koululaisten Kuvataidenäyttelyn Naantalin Taidehuoneella, tänä vuonna siellä kävi yli 300 vierailijaa ihailemassa oppilaiden hienoja töitä.

Järjestimme jäsenistöllemme hauskan Saaristoretken 19.5. Velkualle, Palvaan, Merimaskuun ja Rymättylään. Pidimme myös Wanahanajan Iltamat keväällä Merimaskun Maamiesseurantralolla.

Uutena toimintamuotona tarjosimme naantalilaisille Rantajoogaa Nunnalahden hiekkarannalla lauantai aamuisin. Se saavutti ylättävän hyvän suosion. Ohjelmaamme ovat kuuluneet kesäisin Wanhanajan Piknik, Naantalin Naamiaiset ja  Krapujuhlat .

Naantalilaisten koulujen 4- luokkalaisten Kultaranta käynnnit yhdessä Visit Naantalin ja Naantalin Oppaiden kanssa. Osallistujia reilut  kaksi ja puoli sataa oppilasta.

Syksyllä yhdistyksemme juhli 90 toiminnan vuottaan Merisalissa, täyden salin voimin.

Syksyllä järjestimme Halloween kävelyn ja kävimme katsomassa Sibelius Museolla teatteriesityksen "Sibelius kuolematon".