Toimintakertomus vuodelle 2019

Vallis Gratiae ry osallistuu vuosittain yhdessä Naantalin kaupungin kanssa Naantali-päivän järjestelyihin.

Tänä vuonna oli torikirppis ja pääjuhla, joka vietettiin puistopiknikkinä Kirkkopuistossa. Siellä juhli myös Naantalin nuorisotoimi, jolla oli 60-vuotisjuhlat. Kirkkopuistossa esiintyivät Poja! folktrio ja FreeCell-bändi sekä stand up show Tomi Haustola, sateisesta säästä huolimatta. Vallis Gratiae mitalin sai  Pentti-Oskari Kangas.

Koululaisten taidenäyttely Kuvis 2019 keräsi runsaasti yleisöä. Tilaisuuden avasi taitelija Pirjo Viitanen.

Rantajooga oli edelleenkin hyvin suosittua, lauantaiaamuisin Hiekkarannalla klo 10.00 - 11.00.

Wanhanajan piknik keräsi väkeä puistoon 13.7. 2019. Tilaisuudessa esiintyi Semites yhtye.

Unikeon päivän värikkääseen ja äänekkääseen kulkueeseen saimme aamulla klo. 9.00 aktivoitua ihmisiä liikkeelle.

Naantalin Naamiaiset 24.8.2019 Kirkkopuiston paviljongin luona. Naantalin Teatterin esitys "Roope ja Juliaana" oli riemastuttava. Osallistujat kiersivät rannan ravintoloissa hauskoissa asuissaan.

Naantalin koulujen 4. luokkalaisten Kultarannan käynti 29.8.2019 järjestettiin yhdessä Naantalin Oppaiden ja Visit Naantalin kanssa. Osallistujia oli 270 oppilasta.

Naantalin Jouluseimi avattiin 1. adventtina Itsenäisyydenpuistossa.