Yhdistyksen toiminnan tarkoitus

Yhdistyksen toiminnan tarkoituksena on toteuttaa sellaisia toimenpiteitä, jotka lisäävät kaupungin viihtyisyyttä asuinympäristönä, kulttuurikeskuksena ja matkailukohteena sekä lisätä tietoa kaupungin historiasta, perinteistä ja ympäristökulttuurista.

Ajankohtaiset tapahtumat

KESÄRETKI TAMMISAAREEN, sunnuntaina 9.6.2024

Kesäretki Tammisaaren nykytaiteen museo Chappeen, joka on valittu viime vuonna vuoden matkailuinnovaatioksi.

Sunnuntaina 9.6.2024. Lähtö Naantalin keskustasta linja-autopysäkiltä klo 10 ja paluu samaan paikkaan noin klo 17.

Retken hinta Vallis Gratiae yhdistyksen- ja Naantalin Kulttuuritaloyhdistyksen jäsenille 45e/henk. ja ei jäsenille 50e. Ilmoittautumisen jälkeen saatte laskun.

Hintaan sis. bussikuljetus Tammisaareen ja takaisin, lounas seisovasta pöydästä upeassa ravintola GH Fyrenissä, sisäänpääsy Chappe museoon ja opastettu kierros museossa.

Lisää tietoa:

Chappe -museosta ja näyttelystä www.chappe.fi

Ruokapaikasta www.ghfyren.fi

40 ensimmäistä mahtuu mukaan !

Ilmoittautuminen retkelle sähköpostilla henri.nevari@gmail.com tai soittamalla p. 040-545 4467 / Henri Nevari

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 31.5.2024.