Tule mukaan tekemään Naantalista entistäkin parempi kaupunki

Kotiseutuyhdistyksen jäsenenä pääset toteuttamaan omia kotiseutuun ja kulttuuriin liittyviä ideoitasi ja olet innostuneiden kotiseutuhenkisten ihmisten joukossa. Tapahtumat, retket ja muut kulttuurihankkeet kaipaavat aina tekijöitä ja talkoovoimaa.

Viidentoista euron jäsenmaksulla saat mm. tietoa siitä, mitä mukavaa kaupungissa tapahtuu.

Yhdistyksen jäseniä ovat varsinaiset jäsenet, kannattajajäsenet ja kunniajäsenet.

Varsinaiset jäsenet ja kannattajajäsenet maksavat vuosittain syyskokouksen määräämän jäsenmaksun. Yhdistyksen jäsenmaksu (varsinainen jäsen 15 €, kannattajajäsen 15 €) maksetaan ilman erillistä laskua yhdistyksen tilille:

(IBAN) FI07 4309 0010 6137 50  (BIC) ITELFIHH. Jäsenmaksun suuruudesta tiedotetaan vuosittain kevätkokouskutsussa.

Tule mukaan jäseneksi. Täytä alla oleva jäsenhakemus.